2012-02-12

Tro det eller ej...


...Men jag har precis varit iväg och hämtat ut en ny dator. Igen.
Den andra höll nämligen 3 hela timmar innan den sa "Ptjing" och vart kolsvart. Inte mitt fel den här gången dock, tack och lov. Så nej, jag har inte övergett bloggen, tekniken jobbar bara jävligt hårt emot mig. Punkt slut.


Trots dataproblem så var lördagen över all förväntan, jag hade min lillasyster på besök.
 Dante sov hos sin morfar så syrran och jag tog en välbehövlig myskväll. Beställde pizza, pratade om livet's alla svårigheter, mös och spelade 'Dragon Age'. Framåt kvällningen dök även Mulle upp och fick sig en skvätt kaffe och tvingade oss att lyssna på galenskaparna's många, många, varierade låtar och kritiserade mitt tycke i tv-spel. Pyttsan! ...Jag har asbra smak när det gäller tv-spel!


Tyvär har jag inte tid att sitta här och dröna alltför länge, min lilla kille är hemkommen och är dessutom hungrig så jag borde sätta igång med maten. Men nu ska det förhoppningsvis inte dyka upp några fler databekymmer, så vi hörs snart igen.

-D.

3 kommentarer:

  1. Haha ja verkligen! Känns ju bra att man lyckats avverka tre datorer på vecka! :P

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktig skön kväll

    SvaraRadera