2013-08-27

Chill, chill.

Ursch! Vilken slö dag det har varit. Tiden går alldeles för sakta, tyckte eftermiddagen höll på i evigheter, bara ligga på soffan som en dö sill och glysa på film är ingen höjdare. Först när jag hämtat Dante började saker och ting röra på sig lite grann, vi gick till cafèt och tog en fika, eller ja, Dante fikade, jag var hungrig. Sen gick vi till far och drack kaffe och bubblade lite. Dante passade på att sitta vid datorn som han aaaaldrig gör annars, nej då. Men nu har vi landat hemma, hann med nöd och näppe kasta in ungen i duschen innan det var dags för kvällsmat och sen läggdags. Så nu tänkte jag tända lite ljus och mysa lite framför den tredje "Harry Potter" filmen.



Quick English Summary: Got absolutely nothing interesting to tell you. And i mean nothing.

1 kommentar:

  1. Gå med i min blogg på facebook och börja se allt fler besökare på bloggen!
    Du hittar gruppen här och ju fler som är med, ju fler är det som ser just din blogg så gör som jag and go big ;)

    https://www.facebook.com/groups/155903284599370/
    https://www.facebook.com/groups/155903284599370/

    SvaraRadera