2013-08-22

Jess "The Turtle".

 Tog som sagt en promenad på eftermiddagen, i skinande solsken, utan vatten, helt klädd i svart. Hur jävla dum får man vara? Men förutom det så var det förvånansvärt upplyftande, tänkte ta en sväng varje dag från och med nu förutom de dagar jag jobbar. Får fan tillräckligt med motion så det räcker där.

I skogen lyckades jag hitta en liten bänk listigt placerad på en utkiksplats, "Kanoners!" tänkte jag, "Här kan jag sitta och instagramma!". Det visade sig att den var lite ostabilare än jag trodde, borde jag kanske ha förstått med tanke på att den bara hade en enda planka kvar, men nog fan satte jag mig ändå. Sen låg jag plötsligt där som en omkullvält sköldpadda och sprattlade på rygg i sluttningen... Var väl allt för väl att ingen traskade förbi och såg mig och undrade varför i all världen det ligger en säl och sprattlar i lingonriset.

Sen har väl allt varit relativt lungt och mer eller mindre som vanligt idag, hämtat Dante, blivit attackerad av Sidney och sen kom Daniel och Linda och drack kaffe. Men jag blev lite fotogalen i skogen, så här får ni lite blandat bild-jox från idag.


Foppatofflor... Stenhårt.


Quick English Summary: 
Took a dive in the forest when i sat down at a broken bench and laid there waving my arms around like an idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar