2013-08-24

Idag behövs det...

...Kaffe. Massor av kaffe.
Grannen drog återigen hem ett gäng dönickar runt kvart över två inatt, dom stod ute och gormade på balkongen så jag hörde dom lika tydligt som om dom stod i mitt eget vardagsrum, dom stod ute och gormade på framsidan som Dante's sovrumsfönster vetter mot så jag fick gå in och stänga den lilla, lilla glipa han hade öppen då han började röra sig lite oroligt. Dom hade allsång i vardagsrummet till skitlåtar som "Don't stop believin" och vrålade som idioter och jag förvånades över att så många tondöva människor lyckats få plats i samma rum.

Jag vet inte när dom gav upp, men jag vet att jag låg med rödsprängda ögon, stirrandes upp i taket med gnisslande tänder och önskade att jag hade en Molotov Cocktail.


Quick English Summary: The neighbour had a party again last night. AGAIN. Played shitmusic over and over that they all sang along to, or screamed along to more like it.  So im gonna need alot of coffe today...

1 kommentar:

  1. Jag gillar din blogg. Stenhårt!
    Blir å lägga till den på direkten på blogkeen ^^,

    Ha en awesome dag <3

    SvaraRadera