2011-02-10

It`s a freakin blizzard outside.


Vaknade upp till världens snöstorm utanför fönstret, blargh. Jag som hade hoppats på lite vårväder här snart, men det ser tydligen ut som om jag får vänta ett tag till och ha tålamod med moder naturs humörsvängningar.

I gårkväll när jag såg på "I am Legend" kom krokodiltårarna, och det med råge, inte när mänskligheten blir utplånad, eller när frugan och dottern dör i helikopter-olyckan eller när han bedjande ber skyltdockan att säga "Hej", nej nej, men när hundens tid är ute, då; "Bwwuuäää-ääähhh-hähääää!"
Samma sak när jag såg den på bio, killen jag var där och såg den med utbrast roat "Va fan? Jessica bölar du?!" under exakt samma scen. Men den scenen är faktiskt hemsk, hans enda vän i världen när ingen annan finns rycks ifrån honom, vem kan inte låta bli att fälla en liten tår då? ...Man är väll inte gjord av sten heller! Och efter att jag glyst klart på den tänkte jag att jag skulle ge filmen "Catacombs" en chans, den var verkligen brutalt skitdålig. Men jag vart glatt överaskad av slutet faktiskt, det var det enda som var bra med hela filmen, men att se en blåst jävla brud ränna runt och skrika som en idiot i paris katakomber i 1,5 timma var helt enkelt inte värt det... hutlöst dålig. Urk.


Här händer det annars inte så mycket, det har ätits frukost och druckits kaffe till "Ellen DeGeneres", sen ringde även Lina och frågade om jag skulle bli med på Metallsvenskan i maj, och det tackade jag nu naturligtvis inte nej till, så nu har jag verkligen något att se fram emot framåt vårkvisten under tiden jag väntar på att vädret ska förbättras, bra musik och lite röj med lillasyster, inga fel det inte! :)

"Do you feel lucky, punk?" 





Men för dagen ser jag fram emot hemmagjord pizza, ett varmt skumbad och mys med sonen, så vi hörs av lite senare gott folk.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar