2011-03-17

En heldag med twinsen.


Jag och dante har spenderat hela dagen i striberg hos min kusin Cecilia och mina kusinbarn Emelie och Nathalie, världens sötaste tvillingar. :) Vi åkte dit imorse med min far som håller på och jobbar lite på deras övervåning, under tiden far arbetade och dante hjälpte till och tittade på "Trassel" gick jag och cecilia på en nästan två timmar lång promenad, och fy i helvete vilken rå träningsvärk jag har, jag kan knappt gå eller resa mig från liggande ställning till sittandes! Jee-ez, men jag hade ju träningsvärk redan innan så jag hoppas verkligen det beror på det annars har jag ju världens sämsta fysik.
Efter promenaden bjöd hon på middag, kladdkaka och kaffe, det har varit en grym dag, på många sätt. :)

Imorgon ska jag bära iväg till Örebro med mor och lillasyster för att handla födelsedagspresent till min brorsdotter Wilma som vi ska fira på bemärkelsedagen på lördag, stora tjejen minsann!
Men nu är jag helt muck så nu tänker jag sova, fick ivarjefall upp Dag 9 och Dag 10, och här får ni lite bilder från dagen som varit, extra många på solstrålarna naturligtvis. ;) Sleep tight, nighty night.






-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar