2011-03-23

Men för satan kvinna!


Varför ska det vara så jävla svårt att sätta sig ner och skriva ett inlägg?! Känns så tomt i huvudet, som om inget finns att skriva ner, men det gör det ju, det är ju det som är så störande. Men det verkar bara som om jag tappar allt på en gång. Oh well, im here now, så här har ivarjefall de senaste dagarna sett ut:




Dante han har haft fullt upp, födelsedagskalas med flickorna i lördags, sen har han lekt non-stop med jonathan och saga söndag, måndag och tisdag, fullt ös medvetslös för kidsen. :) Själv har jag spenderat all min tid med mor och lillasyster, jag och lina har haft det hela vansinnigt roligt idag, på något sätt blit vi mentalt labila när vi är ensamma tillsammans och de enklaste, tråkiga vardagssaker blir sjuka och hysteriskt roliga.
Love her so much!

Men nu måste jag försöka sova, ska upp med tuppen imorgonbitti och åka med farsan till Cecilia och tvillingarna igen och spendera dagen där, men jag tänker återkomma imorgon, jag måste det, annars måste jag spanka mig själv ordentligt på fingrarna... aj, men jo det måste jag.

-D.




1 kommentar: