2011-03-01

Just Freakin Tuesday.

Ah, äntligen dags för kaffe, när jag kom ner imorse väntade en kyckling-curry baguette ifrån DaCapo på mig, så vi hade en väldigt mysig frukost tillsammans, mor, dante och jag. Tack snälla mamma! :)
Idag ska jag försöka pigga upp mig lite, ta en lång varm dusch, dra en borste genom håret och försöka få på mig lite smink om jag kan lyckas vara så pass stadig på handen så att jag inte petar in spetsen på eye-linern i ögat, vore mycket oklokt.


Ett försök till träning skulle också behövas, men får nog nöja mig med lite benövningar till kvällen bara, allt som är ansträngande för magen känns inte speciellt lockande just nu om jag ska vara ärlig. ;) Lina och mor däremot är duktiga dom och ska snart fara iväg till gymmet så jag och dante får lite ensamtid i kåken en stund, då ska jag verkligen inte göra någonting, bara sitta och njuta med jävligt mycket kaffe framför en film med lilleman som fick sin mamma att smälta som smör i solsken när han låg lutad mot min axel och sa; "Jag älskar dig så mycket mamma, du gör så mycket rätta saker och jag kommer aldrig lämna dig."
Tårarna forsade ner för kinderna och dante vart lite förskräckt först, men när jag förklarade att det var för att jag vart så glad för att han sa så fina, underbara saker vart det helt plötsligt mycket bättre, och lite stolt vart han allt för sen kunde han inte sluta, då pratade han mer och mer om hur han aldrig skulle flytta ifrån mig, och om att vi skulle gifta oss när han blir stor, ha-ha! :D

Nu ska jag koka lite mer kaffe.
-D.

2 kommentarer:

  1. aha det var så de va, jag fick dina rester alltså? ;) hahah!!

    SvaraRadera
  2. Hehe nej då, vi delade faktiskt på den innan för att du också kanske skulle ha! :)

    SvaraRadera