2011-03-23

Muck!!


Men trä och blä vad trött jag är, cecilia drog ut mig på ytterligare en monsterpromenad, uppförsbackar till förbannelse... det och att ha lajjat satan med kidsen hela dagen har gjort både mig och dante helt muck.

Men det har varit en kanondag, en rejäl promenad, trevligt sällskap och tvillingarna fick testa sin hoppgunga för första gången idag och dom skrattade hysteriskt när dom upptäckte att dom kunde styra det där roliga hoppandet alldeles själva, ibland fick dom snurr på den och for runt som små virvelvindar och skrek glatt rakt ut, jäkla sötungar det där. ;) Cecilia bjöd på mat och kladdkaka igen, och kaffe naturligtvis, my-yyy-ycket kaffe, det gillar vi! Och nu är vi som sagt hemma igen, trötta och glada, så jag tänker ta en snus nu och lägga mig på spikmattan för jag har brutalont i ryggen, ska försöka att inte somna på den bara, aj-aj-aj... Och efter det får det banne bli lite sömn och komma i säng i tid för omväxlings skull?!

See ya.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar