2011-03-06

Gårdagens händelser.


God middag, jag har precis kravlat upp ur bädden med huvudvärken från helvete och ska snart få mig lite frukost; Äggröra med stekt haloumiost och tomatklyftor. Efter det åker jag med morsan in till affären där jag måste köpa snus och sen blir det en liten tripp till kyrkogården för att säga hej till mormor och morfar.
Det var en riktigt trevlig kväll igår, lina hade lagat så sjukt mycket god mat och sen kom lillebror och partajade lite,  tack så mycket lina för en jättetrevlig kväll!
Jag, lina, tommie och mogge drog sedan vidare på en av hennes arbetskamraters inflyttningsfest och mor tog med sig dante hem, träffade mycket gamla goda vänner från svunna tider så det var en väldigt lyckad kväll.
Men nu har jag inte tid med det här, måste fara, men återkommer senare under dagen med de 3 dagar från listan som jag missat, bad, baaaad jessica!







-D.

1 kommentar: