2011-03-15

Ett framsteg för psyket.

 
 Uj-uj-uj, känner en klar förbättring idag, mycket piggare och gladare än vad jag varit under hela veckan så det tänker jag ta vara på. Tänker först dricka upp kaffet innan jag brummar in i duschen och sen åker sminket på, och efter det, ja då drar jag med mig pojkvaskern ut i solen och går ner till affären och köper mjölk. Yes indeed-eo kära läsare, im back. ;)
En svängom med hemmagymmet får det också bli, för det där med att träna varjedag har det verkligen slarvats med, nästan på gränsen till skamligt, aja-baja sicket latsorkeri. När jag väl fått allt det där gjort tänker jag faktiskt sätta mig vid datorn och komma ikapp med den förbannade listan som jag helt tappat räkningen på, är ju en jädra massa att skriva ivarjefall så mycket vet jag. Men nu sitter grabben och headbangar till Marilyn Manson och tjatar hål i huvudet på mig om att gå ut så jag får väll sätta lite fart, men jag kommer tillbaka lite senare med bilder, uppdateringar och fortsättningen på den ack så ondskefulla listan.
 
-D.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar