2011-03-24

Stormvindar.


Det blåser storm därute, känner mig inte så sugen på att gå ut nu faktiskt. Det får bli en slappardag inomhus med kaffe och te istället, perfekt timing till och färga håret, ser ut som en tvättbjörn i skallen, grå och svart, färgade ju ögonfransarna igår så då ska jag väll allt kunna unna håret det också? :)

Jonathan är här och leker med Dante så det är fullt ös inne på rummet, mor har världens ryggvärk och verkar ändå planera att åka och jobba, och jag sitter här och hänger, känns som om jag är den enda som inte gör något produktivt. :P Men jag har ju plockat ur diskmaskinen och ska snart kasta in lite tvätt, sen försöka lista ut vad jag ska ha på mig på bröllopet på lördag då min kusin tom och hans jessie gifter sig.
Så vi syns lite senare.

-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar