2011-03-03

En natt som var sisådär.


Hade så fruktansvärt svårt att sova inatt, under gårdagskvällen började dante med en massa kväljningsljud i sömnen, som om han skulle spy men satte det i halsen. Vågade ju inte somna efter att ha hört det, var livrädd att han skulle rulla över på rygg och faktiskt göra det så sömn har det inte varit mycket av inatt kan jag säga.
Fick lite träning gjord igår ivarjefall efter att ha glott på några avsnitt av "Bam`s Unholy Union" och min nya favoritserie "Modern Family"; sit-ups, benlyft och armhävningar. Men idag ger jag mig på maskinerna igen, ska försöka att trampa åt rätt håll på den förbaskad trampmaskinen den här gången dock, mor och lina skrattade ganskaså hårt åt mih sist när jag stått och trampat som en galning åt fel håll i 20 minuter, du-uh.
Nåja, arslet fick ju åtminstone träning.

Idag dyker kanske farsan upp och lämnar en hel bunt nya filmer, skräckisar. ;) Me like.
Men nu är kaffet färdigt så nu ger jag mig för stunden.
-D.

1 kommentar:

  1. sv: åh tack så mycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

    SvaraRadera