2011-03-06

Kattvakt.


Jag ska alldeles strax gå över till min fasters hus där jag och dante ska bo i några dagar och vara kattvakt åt gulle-kissen Simba. Så jag vet inte hur pass mycket jag kan blogga, men ska försöka blogga på dagarna när jag är över hos mor, nu har jag dessutom åkte på ett jätteroligt migränanfall så jag ska kortfatta mig så mycket som möjligt. Så "Dag 7", "Dag 8" och "Dag 9" kommer upp imorgon istället, tack snälla läsare för erat tålamod med mitt happande och dittande.

Vi hörs antingen senare eller imorgon eftermiddag.
-D.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har! Jätte fin design, önskar jag kunde få till det lika fint någon dag :) Vill önska dig en fortsatt fin dag och även välkomna dig till mitt lilla kryp-in kallad blogg. Jag har bestämt mig för att blogga om någonting jag själv skulle vilja läsa mer om men inte hittat någonstans. Nämligen om hur det är att se ut som alla andra människor & även småbarnsföräldrar, men vara helt annorlunda på insidan. Jag har kämpat hela livet med känslan av att på ett oförklarligt sätt inte vara som andra, och tankarna "varför förstår ingen mig?" Nu i vuxen ålder har jag fått förklaringen, jag har diagnosen ADD.. Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! :)Jag ska absolut kika in på din sida! :D Kram

    SvaraRadera