2011-02-28

Sovdags.


Dante och jag ligger och myser i sängen och tittar på hans "Svampbob Fyrkant" dvd, det blir nog en väldigt tidig kväll för oss, börjar få ont i hela kroppen, axlar och huvud värker ikapp under tiden något ur en alien-film försöker bryta sig ut ur min arma bröstkorg. A-aj!

Var nyss nere och tog en kopp citron-te och en skål flingor för att försöka lugna min oroliga mage, konstigt att jag egentligen inte mår illa när jag äter något, utan det dyker bara upp utan minsta förvarning som det gjorde på mottagningen. Det gillar jag inte alls, jag vill helst vara lite förberedd innan jag måste spy då jag uppriktigt hatar det, det måsta banne mig vara bland det värsta som finns, uuuuärgh! ...Nej fy nu fick jag rysningar och kväljningar vid bara tanken av att behöva göra det. :(

Men nu ska vi se girigbuken Herr.Krabba moralpredika högljutt om svärord en sista gång innan vi kryper ner under täcket och sover gott. (Hoppas jag.)

-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar