2011-02-20

Go`kväll.


Är nyss hemkommen efter en heldag ute på vift, efter att jag dammsugit och moppat golvena som en manisk psykopat här hemma gick jag över till lina och mogge för en kopp kaffe. Det fick jag, och goingarna bjöd även på mat också efter att mogge och dante lekt klart med lego-huset som dom så fint byggde ihop, så efter att vi hämtat maten i stan åkte vi tillbaka hem till dom, käkade och tittade på några avsnitt av den nya säsongen av "Family Guy". Det var nästan så jag fick i mig hela min så kallade mellan kycklingrulle som hade kunnat mättat en hel by, jag undrar jag hur deras stora rullar ser ur, god damn... men mysigt var det, så tack snälla lina och morgan för en väldigt trevlig söndagseftermiddag!


Sedan gick vi två hus ner för gatan ner till min faster för att ta en fika med farsan och farmor som var där och åt middag, och tänka sig, jag fick kaffe även där och en sjuhelvetes massa nya filmer som jag tänker tillbringa de kommande kvällarna med. Så för att sammanfatta det hela lite kort då jag inte har ork till mer, så har det här har varit en riktigt bra dag, och jag hoppas att ni haft detsamma.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar