2011-02-27

Söndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.


Usch och fy för söndagar, man har verkligen inte lust till något, vill bara sitta och häcka med en kaffekopp i näven i väntan på bättre tider. Upptäckte till min förfäran när jag skulle fylla på koppen att termosen bara hade en liten sketen, fesljummen droppe kvar i sig så nu ska vi allt koka lite mer.
Idag blir en lugn dag, slappa, glo på tv och sova tidigt, ska ju upp bright and early till shrinky-dinken där hon ska rota runt lite i min hjärna och jag planerar faktiskt att göra detsamma på henne, har lite skit jag måste ta upp med henne imorgon, saker och ting måste börja ske nu, inte sen utan nu.
Orkar inte stå i bakgrunden och vänta längre, så nu du tanten ska jag allt sätta en eldkastare mot baken på dig, och på mig själv också faktiskt. 
"We don't need no water let the motherfucker burn! Burn motherfucker, burn!"

Anywayz, anywayz, nu är det kaffedags så jag får återkomma till er lite senare, glömde ju min förbannade usb-sladd till kameran hemma så pappa är snäll och låter mig använda hans.
Grr, nu när jag äntligen lyckats fixa inställningarna som jag vill ha dom. 
#@"&¤%!!

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar