2011-02-09

Kameravild.


God middag.
Jag har gått och blivit helt kameravild, just nu verkar det inte finnas något jag inte drar fram kameran för och knäpper kort på. Igår kom jag till och med på mig själv med att ta ett kort på mig och min kaffe-kopp i badet... yikes. Men det tog jag bort, kom på att "Nääää, vem fan är intresserad av det?!"
Men så att ni är förberedda på att det kommer antagligen vara väldigt mycket bilder i bloggen nu en liten tid framöver, verkar bara ha en sån episod just nu. :)

Gårdagen spenderades framför tv:n efter att vi ätit en middag bestående av några av dante`s favoriter; Pommes, korv, räksallad och bostongurka. Sedan satte vi oss och såg på de nya avsnitten av "The Big Bang Theory" och jag skrattade som vanligt så jag grinade, jag kan inte verkligen inte förstå min egen tidigare avsky mot TBBT, det är så hysteriskt jäkla roligt ibland och det är inte ofta jag hittar en serie som jag skrattar riktigt så mycket åt. Highly recommended!
När dante och far lagt sig slog jag på "Avatar" i vanlig ordning och njöt i fulla drag när min fantasi svävade iväg i alla möjliga riktningar. Ibland önskar jag att jag kunde visa er klipp ur min hjärna, där finns det mycket intressanta saker att se och tänka på, sen finns det ju naturligtvis också, som i många andra människors psyken, restrikterade områden som absolut inte borde öpnnas. Men det ska vi inte tala om just nu. Här har ni lite bilder från gårdagen:



Idag är det väll tänkt att vi ska försöka hitta på något produktivt, vi har inte riktigt listat ur vad ännu, men förhoppningsvis så gör vi det snart. Dante är lite överaktiv och far runt som duracell-kanin som nyss fått fräscha batterier i sig och far är inte riktigt lika i farten, han tittar på travet, eller åtminstone så försöker han titta på travet men det kan inte vara alltför lätt med dante som far runt framför tv:n och vevar med armarna ovanför huvudet som en orangutang och trummar på fotöljer och diverse ting som dyker upp i hans väg.

Men nu ska jag gå och fräscha till mig lite och dricka kaffe.
På återseende mina vänner.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar