2011-02-12

"Undrar om Antonio band-deras hästar?"



Den lilla ordvitsen kom farandes ur farsans mun igår när jag beundrade nordmännens hästar i "Den trettonde krigaren". (om ni inte sett den så spelas huvudrollen av Antonio Banderas) Han tyckte själv att det var en väldigt rolig liten vits och fnissade lite åt sig själv innan han vart tyst och sa "...Eller ja, den kanske inte var så rolig." Men det är väldigt typiskt min pappa, han har banne mig ordvitsar om allt. :)

Dante ligger och bubblar i badet med en massa matlåde lock som han låtsats är båtar och jag dricker min femte kopp kaffe för dagen och väntar på att min faster Anette och min kusin Marielle ska komma och hämta upp oss efter deras tripp till min farmor i fjugesta eftersom att vi ska åka med dom hem till mor idag, sen får vi väll se vad vi väl hittar på denna soliga lördag.
Så när jag har mer att berätta, återkommer jag.

-D.

2 kommentarer:

  1. Haha, hilarious! Jag älskar ordvitsar

    SvaraRadera
  2. Hehehe då skulle du få kramp i magen om du var tvungen att lyssna på far min i nån timme, det verkar vara någon slags inbyggd reflex hos honom, vart vi än är och vad vi än gör så ska det vitsas! :)

    SvaraRadera