2011-02-19

Fell on my butt...twice.


Det var "svinkallt" ute som dante sa, men vi trotsade kylan och tog oss en rejäl långpromenad i solskenet genom både skog och asfalt, och jag själv som brukar ha lite kontroll på fötterna gjorde två riktigt fina vurpor och landande på arslet både gångerna, men jag föredrar det framför dante`s "lägga-sig-raklång-med-fejset-i-snön" vurpa. Fast nu känns det att man fallit på rumpan, känns som om jag brutit både ett och ett annat rövben under det som skulle ha varit en "hälsosam" promenad. Och när jag stannade upp för att fotografera en skogstokig dante stannade även han upp, stirrade ilsket på mig och fräste "Vad glor du på egentligen?"
Mjo, tack för den du.



Men nu är vi hemma och jag lade mig en stund på soffan för att vila både ben, arsle och min stackars mage som jag fick nå så bedrövligt ont i när vi kom hem, poor, poor me. Så idag blir en lika lugn dag som gårdagen, dock bara skamligt mycket skit på tv:n idag så det får nog bli tv-spel för hela slanten, "Silent Hill" eller "Resident Evil", det återstår att se.

Ha en fortsatt bra dag därute mina kära läsare, och akta röven, man vet aldrig när den kan ligga risigt till.
Vi hörs av lite senare.
-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar