2011-02-22

Kroppen värker... och även själen.


Det är lite mörkt härinne så bilden vart naturligtvis mörk, men det ska väll gå bra ändå.
Nu är jag matt till både kropp och själ, min inplanerade träning blev av som tänkt, men sen så var det ju det där med att mor storbakat... bakgods till höger och vänster när man tränat är inte den mest lyckade kombinationen, men jag höll mig väldigt bra ändå. ....Säger vi.
Skulle egentligen ha tränat mycket mer än vad jag gjorde, men på eftermiddagen fick vi hem obduktionsrapporterna på mormor och morfar. En kalldusch från verkligheten som tog bort det där peppade träningsuget som ni säkert förstår, jag tror inte att jag riktigt har förstått det fortfarande, inte helt och hållet, en del av mig tror fortfarande att det är en dröm, eller åtminstone något slags grymt skämt.


Så jag tänker inte dra ut på skrivandet alltför länge, är fullständigt utmattad i hjärnan av alla funderingar, och benen ska vi inte ens tala om; Men se go`kväll mjölksyra!
Så jag tänker faktiskt ta tillfället i akt och ligga och njuta av tröttheten tills ögonlocken blir tunga nog för att slå igen för natten, men jag återkommer som vanligt till morgonkvisten, stay cool.
-D.

1 kommentar:

  1. Det skulle vara kul om du ville vara med och tävla om att bli Dagens Blogg, jag utser några finalister i slutet av veckan, See Ya There!

    SvaraRadera