2011-02-22

Ooopsie.


Det verkade ha fallit mig ur minnet att det är sportlov, så där stod jag i kylan och hackade tänder i väntan på en buss som aldrig kom. Typiskt, men jag fick med mig en loka och ett paket potatismjöl ifrån affären ivarjefall, plus en ny tid på måndag. Så kan det gå, men jag kan ju inte påstå att jag är förkrossad faktiskt.
Här har doften av nybakta bullar spridit sig i hela huset, mor har haft storbak och gjort bullar, kärleksmums och strassburgare och dante han fick slicka skålen, duktiga mor. :)


Och jag, jag tänker ställa mig på "Orbitreken" och trampa tills ben fylls av batterisyra, och när det väl skett så tänker jag flytta över mig till hemmagymmet och träna, detta tänker jag göra varje dag efter att sett en sjukt het Michelle Rodriguez i bara bh:n igår när vi tittade på "Machete", kände mig plötsligt som en ikulltippad späckhuggare som låg där på rygg och sprattlade i soffan, så nu har jag gett mig fan på att trimma mig själv till max. Men hur bra jag kommer lyckas med detta återstår ju att se, ha-ha.


Nu sitter jag här med vattenflaskan i högsta hugg och är peppad, så det är lika bra jag kör igång.
-D.

2 kommentarer:

  1. Hehe tack och bock, gick in och kikade och jag kan bara säga detsamma! :)

    SvaraRadera