2011-02-24

Jag vet, jag vet, jag är dum.


Oerhört dåligt har jag bloggat idag, aja-baja.
Bara för det så ska ni få extra mycket bilder och uppdateringar imorgon, just nu har jag inte min kamerasladd så ni får nöja er med några egoistiska cam-bilder jag tog nu enbart för eran skull. Uj-uj-uj, bad bad blogger.
Faktum är att det har faktiskt inte funnits så mycket att uppdatera om heller, det har varit en ovanligt lugn dag, förutom att mor har varit i farten och bakat igen, kladdkake-muffins och morotskaka. Så duktig så.
...Ehm ja, det var typ det. Eller jo, tog en promenad också och frös både lungor och arsle av mig.
Fun, huh?


Nu ska jag sluta plåga er med blogghistoriens tristaste inlägg och kolla på någon film innan det är dags att nanna kudden, så att... ja, syns imorgon..
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar