2011-02-15

Nu önskar jag er en riktigt god natt.


...Och jag hoppas att jag får detsamma, men med tanke på vad jag hör bortifrån dante`s säng just nu, vilket är snörvel, host och gny, tror jag faktiskt inte att det blir så mycket av med det. Inte med tanke på aktiviteterna han hade för sig inatt, och om ungen börjar spy grönt, klättra i taket och jaga efter mig med ett krucifix tänker jag inte tveka att ringa en exorcist den här gången. Men nu kan jag nog med all säkerhet säga att han börjar bli sjuk, för att... ja, så där ska man absolut inte låta annars. Men något avsnitt till av "Gilmore Girls" ska jag nog allt hinna med att se innan det är dags att slockna och göra entrè i min bisarra drömvärld. (För tro mig, den är jävligt bisarr.)


Jag hoppas innerligt att den här natten tar slut fort så att jag kan få mig en kopp kaffe, för just nu är det allt jag kan tänka på.
Crap.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar