2011-02-17

Torsdagsmorgon.


Go`morron, go`morron, go`morron.
Jag sitter här och dricker kaffe i vanlig ordning, men denna gång i sällskap av min mor och morbror som har gått igenom lite papper efter mormor och morfars plötsliga bortgång. Men just nu sitter mor och försöker lära min morbror om stenar och deras energier, han ser lite småskeptisk och snurrig ut, men det märks att det tar sig lite ivarjefall. Det gillar vi. ;)
Ska strax äta lite lunch, dricka upp mitt kaffe, och sen... ja, jag har ännu inga planer för dagen, men som vanligt så tänker jag improvisera allteftersom dagen flyter förbi, om kiddot och jag slår våra kloka hjärnor ihop så ska vi nog allt kunna komma på något. Skulle behöva ta en promenad nu när det är så vackert väder ute, får se om det blir en sväng i skogen eller om det bara blir en sväng ner till affären, men det lilla skogspartiet som dante har förälskat sig i lär vi nog gå igenom i varjefall, så jag antar att det blir skogen.

Men nu ska jag fräscha till mig lite först och främst, på återseende mina vänner.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar