2011-02-28

Mår som jag ser ut.


Idag är man inte vacker, inte är man pigg eller välmående heller. Urrrk.
Var ju som sagt hos psykologen imorse, och när vi skulle väcka dante imorse var det första gången jag hörde honom säga "Bara en liten stuuund till." Sedan somnade han på bussen, och ännu en gång i väntrummet, vi är nämligen sjuka både han och jag, själv fick jag kasta mig in på den offentliga toaletten och brutalspy när vi kom upp till väntrummet, när jag sedan kommer in på rummet säger min kära psykolog; "Dou ser inte ut att ma sa bra, jessika?", då hade jag lust att ilsket och sarkastiskt kläcka ur mig ett "Fan vad observant du är då...", men jag höll truten och svarade snällt; "Nej jag fick just spy på toaletten.", så vi skyndade på mötet litet extra.


Efter mötet gick det ingen buss så fick ringa till världens snällaste mamma som kom och hämtade oss, och under tiden vi väntade på att hon skulle komma satte vi och läste i nya sagoboken och när jag läste "Den lilla Sjöjungfrun" lutade han huvudet trött mot min axel och sa "Ååååh, jag älskar den här sagan!" :)
Nu är vi i varjefall tillbaka i hemtrakterna igen och här ska det snart vankas käk, vilket förklarar den tiggande hunden.



-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar