2011-02-16

Men för i helvete...


Jomen så att... jag säger väll god morgon nu eftersom att jag nyss vart väckt av dante som klappade huvudet i bordet när han rumlade runt i sömnen... "KA-PLANG!!"
Detta följt av en skärrad dante som sätter sig upp, ger ifrån sig ett rent ut sagt skitläskigt, skriande ljud som jag misstänker föreställde ett slags omedvetet gråtande. Sen tippade han liksom bara tillbaka på kudden igen och sussar nu sött återigen. Jag däremot, ...jag kan inte bara tippa tillbaka ner på huvudkudden igen. Så nu sitter jag här och tittar mig sådär yrvaket och fånigt runt omkring utan någon som helst hjärnaktivitet eller sinnesnärvaro.

For fuck sake...resten av hushållet har ju inte direkt vaknat till liv 05:40 på morgonen så jag kan inte koka kaffe heller, fuck, fuck, fuck. What to do, what to do?!

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar