2011-02-13

Happy fucking Valentine`s day.


Spott och fräs... upptäckte just till min förfäran att imorgon är det Alla Hjärtan`s Dag.
Konstigt att jag helt plötsligt bryr mig om att det är nu när man är alldeles ensammen och inte när man var i ett förhållande, så fort jag har varit i en relation har jag aldrig brytt mig ett skvatt om den här hemska lilla dagen, men nu helt plötsligt när man ligger själv i sängen och glor på väldigt dåliga tv-program känns den helt plötsligt som ett stort hån, en liten smäll i ansiktet så här på kvällskvisten. Freakin great...
Nåväl, ni kärlekskranka människor där ute får väll ha så roligt med era röda kort och äckliga gelèhjärtan under tiden jag bojkottar hela den kommande dagen med att sitta och sura buttert.
Och jag tänker nog börja nu, så det så. Så här får ni lite hemska bilder från igår:




-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar