2011-02-14

"And love is evol, spell it backwards, i`ll show ya."


En helt perfekt februari-eftermiddag, solen skiner, snön gnistrar och fåglarna kvittrar.
Och allt jag vill göra denna perfekta dag är att ta något jävligt hårt och kasta efter dom små satarna och sen gräva ner mig i snön. Men det kanske är att överreagera lite, men tro fan inte att jag tänker fixa till mig något, jag tänker vara skitsunkig hela dagen och ta på mina mest söndertrasade byxor, min fulaste tröja och sen skratta elakt. Hade egentligen tänkt att färga håret idag eftersom att min utväxt börjar bli skrämmande synlig, men bara för att detta är min nya officiella sunk-dag så tänker jag skita i det och göra det imorgon istället. Haha...

Men snart ska jag dra på mig mitt glada game-face och ta med mig kiddot ut på en promenad i kylan, för inte ska väll han drabbas av sin morsas extrema bitterhet? Men när vi kommer tillbaka tänker jag sätta mig med bloggen och fixa om designen, är så trött på allt som har med rosa att göra och speciellt idag så nu ska den väck. Good riddance.
Men ha så kul så länge alla ni "Alla hjärtans dag-firare" med era plutti-nuttiga kort och era hjärtan, i hope you choke on èm.

Nej då, jag är inte bitter.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar