2011-02-24

Dricker kaffe och rakar hunden.


Igårkväll tittade jag på "Machete" för andra gången, jag kunde inte låta bli. Och fler gånger kommer det definitivt bli bara denna vecka, jag är en sån där störande person som kan se samma film 7-8 gånger på en kväll, och otaliga gånger efter det. Jag tycker inte ens om att se på en film som jag inte sett om jag inte är 100% säker på att den är värd den tiden, jag föredrar att se filmer som jag redan sett, som jag redan vet är bra. "Tråkigt", tänker ni nu, men det är det absolut inte för mig, jag kan skratta lika mycket åt en film sjätte gången jag ser den som när jag såg den första gången. Helskumt, jag vet.
Sen hände absolut inte mycket efter det, kollade lite på BB-live och så satte jag ett tuggummi i halsen, that`s it.

Men nu har en ny dag grytt och jag dricker (som i vanlig ordning) kaffe och morsan hon rakar hunden.
(Jodå, jag vet att den korrekta benämningen är "trimma" men det är ett så sjukt tråkigt ord.)
Så härifrån får vi helt enkelt se vart dagen leder, kaffe först, sen kan dagen börja.

-D.

2 kommentarer:

  1. haha sådär är jag också, trodde jag var den enda som inte gillar att se nya filmer :P

    SvaraRadera
  2. Haha det trodde allt jag med, träffar så gott som aldrig någon som känner likadant gällande nya filmer! :D

    SvaraRadera