2011-02-08

Vårväder.


Holy crap sicket väder vi har idag, det var nästan så jag trodde att jag sovit mig igenom en månad eller två in i en årstid. Jag vill bara ta ett svanhopp ut genom fönstret rakt ner i en snödriva och fnissa som en liten flicka.
Men det skippar jag nog, åtminstone för tillfället.


Jag har precis hämtat en termos kaffe och "smygit" med mig upp, fast det är ju egentligen inte att smyga när man misslyckas med sitt uppdrag och väcker personen som man smyger för att undvika att väcka.
Men det var lite kris, ska sminka, städa och packa lite innan Lina är snäll och låter oss åka med henne in till Örebro för att terrorisera farsan i några dagar, så jag behövde en liten koffein-kick för att få något gjort.
Och kiddot, ja han tittar på "bolibompa" i bara kalsongerna och ser inte ut att stressa eller behöva något koffein överhuvudtaget för att må bra, där är det njutning på högsta nivå medans en annan skriver så det brinner under fingertopparna för att man är så jävla stressad, och dumt är det då jag har åtminstone 2 ½ timma på mig att få allt gjort. Stupid, stupid, girl.

Men nu ropar mor att hon kvicknat till och verkar vara i desperat behov av termosen jag har brevid mig.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar