2011-02-16

Oi.


Nu har jag ätit frukost, en oförskämt god frukost om jag får säga det själv faktiskt, så nu har jag i vanlig ordning kokat mig lite kaffe och tänkte sätta mig och skriva något vettigt. Ja, jag är ett rutin-mongo, och just nu är det så här min dagliga rutin ser ut, blogga och dricka kaffe, skiter i om det blir intressant eller inte, det ska göras. Men jag börjar med att skänka en lite tanke till min lilla-syster som har en väldigt dålig dag, eller en jävligt dålig vecka rättare sagt, så nu skänker jag en liten låt till dig älskade lillasyster.
Jag vet att jag inte är den bästa på att trösta, men jag älskar dig, det vet du.
Mer än det finns ord för.


Värst vad sentimental jag vart då, men det får man vara. Ibland.
Jag vill göra något idag, har inte en aning om vad, men något. Behöver underhålla hjärnan men är inte speciellt pigg efter dante`s morgon rummlande, och inte blir det bättre av hans just nu pågående bärsärkargång genom huset. "A-boog-a-woogaa!" ränner han runt och vrålar för tillfället nu i bara kallingarna med armarna vevandes över huvudet. Det är min lilla orangutang unge det, nu känner jag igen honom, kanske är han inte sjuk trots allt?
Det håller vi tummarna för, för jag vill I C K E bli sjuk.

Men ska sluta rabbla nu och försöka hitta på något att göra efter kaffet, kanske går över och kikar in till lillasystern som bara bor några hus bort. Du kan också kika in till henne, inte riktigt på samma sätt kanske, men det är alltid något: Lina Von M

Och vi mina goa läsare, vi syns om ett tag igen.
-D.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar