2011-02-11

"In the Ghetto."


Hej, hej. Här sitter jag och smuttar på mitt kaffe medans jag lyssnar på min pappa gnälla fram meningar som; "Men dom sa ju att det skulle vara skidskytte klockan tre!", "Varför sa dom så för om dom inte tänker hålla det?!", "Jessica, varför är det inte skidskytte för?" som ett trotsigt litet barn som blivit robbad på sitt favorit-barnprogram. Mjo där ser man, även vuxna kan förvandlas till barn på ett ögonblick om inte deras förväntningar går som tänkt. :)

Själv vaknade jag med en galen halsbränna som inte velat ge med sig ännu, och jag har bara mig själv att skylla efter allt jag smällde i mig igår... Kalas alltså. Aj. Och detta efter en natt med drömmar om att man helt plötsligt befann sig i ghettot med grymma low-riders med "bounce"-hydraulik, rap-musik på högsta volym och drive-by`s, jag måste verkligen sluta lyssna så mycket på "Eminem"...
Men jag är ganska nöjd trots allt då jag upptäckte att en av mina favoritfilmer går på tv ikväll; "Den trettonde krigaren", och inom kort tänker jag kleta på en ansiktsmask och klabba ner mig i badkaret med en sjuhelvetes massa skum och skållhett vatten, gött!

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar