2011-02-14

Finally!


Äntligen är jag klar med den förbannade designen, och det tog mig bara hela eftermiddagen. Vad teknisk man känner sig då... Men jag skyller ifrån mig lite på Blogger för att dom fuckade till hela skiten där ett tag så jag höll på att slita ut varenda litet värdefullt hårstrå jag har uppe på knoppen, och lite kan jag skylla på Ronny som lockade mig med tè och rostade mackor nu på kvällskvisten, men det var ett väldigt mysigt och uppskattat avbrott så det var egentligen inget jag kan skylla på.

Så nu kan jag äntligen lägga mig och slappa lite framför "Två och en halv män" tills dante har läst klart "Drakologi"-boken som han snott av sin gamla mamma, och när han väl somnat blir det dags för "South Park" tror jag. Så nu är jag en väldigt nöjd och from liten dam som kommit över sin bittra ilska över det faktum att det är "Alla hjärtans dag".
...Eller ja, inte helt, här får ni:


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar