2011-02-06

En lugn, mysig helg.


God kväll, jag har precis tittat klart på en kvällsfilm som idag var "The Mist"... Fy satan vilken avskyvärd film! ...Inte för att monstrena var speciellt otäcka, eller för att handlingen var speciellt bra, men för hur den slutade, det var väll i det grymmaste laget, så här har man nu suttit och bölat som en barnrumpa över vad jag annars tyckte var en ganska halvtaskig film. Usch... den där kommer ge mig mardrömmar.

Men nog om dåliga filmer med groteska slut, den här helgen har varit i det lugnaste laget och det tackar vi för. :) Det har promenerats, spelats singstar till ett glas vin på fredagskvällen, det har fikats med far och ätits mycket god mat. En väldigt bra helg kort och gott, har dock inte funnits så mycket annat att skriva om än de saker jag just nämnde så därför har här varit lite tyst, hellre att jag inte skriver något alls än täcker bloggen i en massa trist dravel om "Sims 3" som har varit min huvudsysselsättning den här helgen. Boooring, i know. Men det var skönt med lite verklighetsflykt. :)

Men imorgon är det måndag igen och det är åter till verkligheten, ska på möte tidigt i morgonbitti så det vore en god idè av mig att runda av nu, men först ska ni få lite bilder från helgen:





På bilden ovanför kan ni se hur min duktige pojk har börjat lära sig skriva minsann, sitt eget namn "Dante", "Mormor", "Mamma" och "Ronny".
My little boy is growing up.

Nåja, god natt på er så hörs vi av igen imorgon.
-D.

2 kommentarer:

  1. Ja fick inte va me på bilden eller.. alla utom jag ?? Fy fan!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Men det var ju morsan som satt och gav honom ord som han skulle skriva så du får skälla på henne! :) Men jag kan lära honom det idag om du vill! :P

    SvaraRadera