2011-02-14

Ok, det var kanske inte den bästa idè jag haft...


...att ta på mig sunk-byxorna innan jag gick ut och gick.
Som ni säkert förstår, så var det nå så bedrövligt kallt, och då syns ändå inte den gigantiska revan på skinkan på bilden. Oh well, live and learn.


Hela tanken med att vara sunkig idag har lyckats förträffligt med hittills i varjefall, för att nu stinker jag även fisk, och nej; det har inget att göra med att jag inte har duschat idag, utan för att jag precis hade en liten dispyt med makrills-burken när jag kom in och slog på den färdigladdade kaffe-bryggaren och skulle göra mig några mackor till kaffet. En poäng till mig.

Men nu ska jag dricka mitt kaffe, äta mina mackor och läsa lite bloggar innan jag börjar pyssla med min egen, så om här blir lite kaotiskt bli icke förfärade. Det blir bättre.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar