2011-02-08

At Dad´s.


Nu har vi landat hemma hos far och jag har slagit mig ner med glas och juice för att kasta ihop ett litet inlägg under tiden pappa åker till "Willy`s" för att handla till kvällen, efter det blir det laga middag, men innan det tror jag faktiskt att jag ska ta ett långt, ångande bad tillsammans med en kopp kaffe. :)



Bilresan hit var som vanligt ganska underhållande med både Lina och Dante i bilen, morsan kopplade in sin telefon i bilens högtalare för att ringa ett samtal till jobbet, och när snubben med den väldigt formella rösten svarade utbrast dante förvånat "Men..?! Är det bilen som pratar?" :) 
I barnens värld är det uppenbarligen vanligt med talande bilar, och inte konstigt det kanske efter alla barnprogram som t.ex "Rorri" och det där pratande tåget som jag helt glömt bort vad det heter. Tack och lov, jag hatar det programmet.

Nu dundrar Everlast`s "Black Jesus" i högtalarna och tänker nog gå och koka en panna kaffe tills pappa kommer hem. Laters people.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar