2011-02-07

Let`s chill, shall we?


Jag har redan bäddat ner mig som ni kan se, det blev en tidig kväll ikväll.
Är ganska matt efter nattens underliga händelser och har precis anlänt hem efter en liten snabbpromenad ner till affären för att köpa snus, så nu tar jag kväll. Ska försöka hålla mig vaken tills "300" börjar och slötitta lite på den innan jag somnar tänkte jag. För lite ögongodis ska jag väll allt kunna unna mig idag. ;)


Imorgon åker jag och dante till min gamle far och blir kvar där veckan ut så att morsan kan få sova ordentligt på förmiddagarna utan att behöva väckas av kaffekokning, dantes frispel, och mina klumpiga försök till att smyga som jag återigen fick bevisat för mig när jag smackade in i spegeln imorse. Jag är inte alls speciellt skicklig på det där.

Men nu tänker jag slösurfa lite, får se om jag återkommer senare, annars så hörs vi av imorgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll alla kära läsare därute från världens alla hörn och kanter.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar