2012-02-08

Graaah!


Idag är jag sådär lätt morgonkinkig som man kan vara ibland. Trött och frusen, och sen har jag hicka till på köpet. Blargh! Så att så fort jag har skrivit klart det här inlägget ska jag kuta fort som fan bort till soffan, krypa ner under värmefilten som ligger och värmer upp, och sen spela 'Skyrim' tills det är dags att hämta barnet i skolan. Han var väldigt förväntasfull idag faktiskt, for upp som ett skott imorse och ville gå till skolan. Pulkadag idag förstår ni, tydligen väldigt spännande? "Fan vad kallt", var min första tanke. Men har man termobrallorna uppe vid hakan kanske man inte tycker att det är fullt lika kallt som dåren i mjukisbrallorna.

Bah, vet knappt vad jag skriver. Ofokuserad så det är fan inte sant! Jag återkommer senare när jag har en fungerande hjärna igen, nu ska jag gå och dricka ett glas vatten upp och ner.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar