2012-02-14

Valentine, sack'ma balls!


Ja... så var vi tillbaka på den här dagen igen. Och för er som inte minns det så bojkottade jag förra årets 'Alla hjärtans dag' genom att istället göra det till min traditionella 'sunkdag', och man ska ju hålla på traditionerna. Så här sitter jag nu, sjuk, febrig, trött och glåmig i mina mjukisbrallor.
And i like it. ...Förutom den där delen med att jag är sjuk, det är fan inte ett dugg roligt.
 
Jag skrev ingenting igår då hela dagen var så sjukligt händelselös, det enda jag gjorde överhuvudtaget var att gå på utvecklingssamtal, och hur jävla kul är det på en skala från ett till tio?!
Och inte är det någon större förbättring idag då jag är sjuk och mest har legat under värmefilten och kurerat mig. Men, världens bästa mamma kom förbi med 'Alla hjärtans dag'-presenter åt både mig och Dante. Tusen tack för det mamma, både Dante och jag vart ruskigt glada!

Ursch, jag ber om ursäkt för det tråkiga inlägget, men jag mår så jävla ruttet.
Jag ska försöka bli bättre så jag blir intressantare, så gå nu istället och gör något som har med kärlek att göra, eller sunka ner dig totalt, det känns rätt bra det med.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar