2012-02-02

Kill me, Phil.


Hela mitt huvud verkar vara täckt av en kola-lik substans, så egentligen borde jag nog inte ge mig på att skriva något, men ni får ha lite överseende med mig och mitt svammel åtminstone för idag.
Och vilken jävla dag sen! Jag har bara hasat runt här inne, planlöst, som en jävla zombie. Trött som jag vet inte vad, feber, och sen bestämde sig kaffebryggaren för att ge ifrån sig ett patetiskt litet ljud för att sedan aldrig låta igen. Och om ni inte uppfattade det där sista så tar jag det igen: 
INGEN KAFFEBRYGGARE.

I min lista av "De värsta saker som någonsin skulle kunna hända" ligger trasig kaffebryggare på en solklar andraplats. Men så lätt ger jag inte upp, jag kokade kaffe ändå, old school. Och det smakar fan gammalt diskvatten! ...Tur att jag är inte den som är den, jag dricker på ändå, om än med en min som bara en 'Fear Factor' deltagare kan ha efter att dom just smaskat i sig en saftig grottspindel.

Men nu ska jag sluta tjata om kaffebryggaren, för att egentligen, vad fan bryr ni er om det?
Ni har säkert en fungerande kaffebryggare som puttrar glatt när ni slår på den.


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar