2013-08-16

Bildbomb: Klassiska poser med Daie.

Det slog mig faktiskt att ni inte har fått se några riktigt nya bilder på mig, så jag tog ett litet fotomontage här, bara för er skull. Jag kommer förmodligen dö av skam imorgon, men jag kan trösta mig med att det är fredag så jag är förmodligen inte ensam om lite ångest imorgon inte. Så ja, här får ni, temat är "klassiska poser vi alla minns".

The "Ajabaja!" (Vi börjar lite mjukt och försiktigt.)

The "Leave Britney alone!" (Getting there..)

The "You go girl!" (Jag har aldrig gjort det, men jag tror det är så man gör?)

The "Schhh!" (Stay with me...)

The "Oh no she didn't!!" (Theeeereee it is!)

The "Ska ta mig en klunk vin!" (Improvisation med rekvisita.)

The "Den är schlut...?" (Improvisation med saknad rekvisita. :( )

Det här vart bara ett foto med självutlösaren som gick av när jag inte var beredd...


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar