2013-08-27

Boring, boring, boring.

Orkade inte ens tänka på att skriva något igår, min hjärna var som en Slushie-maskin, det roterade bara runt en massa gojs därinne. Men kan väl inte påstå att det var någon direkt förlust, hände inget utöver det vanliga igår: Jobb, hem till syrran, hem till mor, hämta Dante från fritids och sen ligga halvdöd på soffan och sippra '7 up' ur ett sugrör. Väldigt spännande.

Idag är jag ledig så har precis lämnat Dante i skolan och kokat mig själv en kanna kaffe som jag avnjuter i sällskap med katten och barnprogrammen. (Jag har inte orkat byta kanal säger vi) Sen tänkte jag faktiskt hålla mitt löfte till mig själv och gå ut och gå innan jag hämtar Dante. Yay! Applåder!

Nej nu ska jag ge mig, tråkar fan ut mig själv.


Quick English Summary: Had no energy to write yesterday, but it didn't happen anything out of the ordinary anyway. Im even boring myself talking about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar