2013-08-17

Är man disträ så...

Go'midda, go'midda!
Jag hann bara kliva ur sängen och lite halvt få på mig byxorna innan telefonen ringde, en man som introducerade sig själv som Jörgen frågade med vänlig röst om Vile och Dante fick leka idag. Eftersom att jag hade fullt sjå med att försöka knäppa byxorna med en hand innan det gick upp för mig att jag bara kunde klämma fast telefonen emot axeln svarade jag lite disträ "Jae'visst!", utan att ens fråga Dante om denna Vile faktiskt var någon han ville leka med. Först efter jag tillsammans med denne Jörgen bestämt att Vile skulle komma hit och vi lagt på luren frågade jag Dante; "Öhh... du? Vill du leka med Vile idag?", "JAA!" vrålade han glatt och började göra sin glädjedans i soffan. "Bra, för han är på väg hit." hasplade jag ur mig och gick och laddade en stooor kanna kaffe, det lär behövas idag.


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar