2013-08-16

Instagram feber.


Jag har fått Instagram-dille. Jag har provat Instagram förut, många gånger, men det föll mig aldrig i smaken så jag tog alltid bort det. Men nu, vafan hände nu? Jag har upptäckt hur kul det är att se totalt ointressant bilder från främmande personer's vardag. Jag gillar bilder på tröjor, blomhelveten, och barn med snoriga näsor. Jag vill lägga upp samma saker, jag vill lägga upp bilder när jag har fötterna på bordet, när min unge petar näsan och när kattfan sover. Totalt ointressanta grejer. Men jag kan inte hejda mig själv, jag försöker hålla igen så mycket jag kan. Men det kommer inte hålla i längden, jag har upptäckt hashtag's... Miljontals bilder på likasinnade världen över, och alla likes man får sen... Sååå mycket likes. Jag har kommit på att jag gillar likes. Jag vill ha mer likes.
Jag vill lägga upp en bild på mina strumpor och få likes.

Det här kommer sluta illa.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar