2013-08-19

Burzum & Kvällsfika.

Nu är jag faktiskt lite trött i ögonen, dom är lite sådär härligt svullna och rödsprängda som om jag kört ner plytet i en hink med klor. Skönt, kanske man kan få sova ikväll. Peppar peppar.

Har larvat mig med min lillasyster hela eftermiddagen, skulle bara åka ut en snabbsväng till mor men blev kvar för att ta en snabb kopp kaffe, men Dante ville så gärna leka med Jonathan och snipp-snapp-snorum så hade vi varit där i flera timmar. Under tiden Dante var iväg och lekte hann vi med några koppar kaffe och larvtid i soffan där vi satt och vrålade 'Family Guy' citat åt varandra; "Look at all my doo! Im covered in doo!"

Nu tappade jag tråden lite, jag försöker blogga med Burzum i högtalarna samtidigt som jag har gjort mig själv lite kvällsfika som jag försöker koncentrera mig på innan min varma koppen-soppa kallnar och osten på mackan blir svettig. 
Usch. Inte gott.


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar