2012-01-14

En god start på dagen börjar med...

...Ja, ni ser ju själva. Så här ser alltså ut här hemma just nu, like father, like son.


Jag var faktiskt den som lyckades hålla mig vaken längst igår, jag kunde inte sluta läsa, trots att jag läst ut boken minst 5-6 gånger tidigare. Men trots det så skrattar jag högt på samma ställen som tidigare och blir förtvivlat ledsen när en person jag redan vet kommer att dö; dör.
Men det var igår det, idag dricker jag kaffe och funderar på vad som ska göras under dagen. Jag vet att kvällen för med sig chips, film och allmänt lördagsmys. Men dagen då? Vad ska jag göra under dagen? Dricka kaffe och lira wow tills jag storknar eller hitta på något produktivt att fördriva tiden med? Eller kanske både och?

Jag är full av frågetecken idag, så jag ska väll försöka räta ut alla dom där frågetecknen och sätta igång med dagen. Smell you later!

-D.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar