2012-01-28

Satan's sadel har inga stigbyglar.


...Det är jag ganska övertygad om. Jag tror inte, om nu någon mot all förmodan skulle vara dumdristig nog att slå ner sin breda bak på Antikrist's sadel, att som den ondsinta typen han påstås vara skulle vilja att någon satt bekvämt på hans plats. Därav; Den har inga stigbyglar.
Där fick ni nåt att klura på...


Jag är irriterad som få, inte ens en enda liiiiten, liiiiten jävla timma kunde jag få sova. Jävla skit!
Vad är det som är fel? Varför kan jag inte sova?! Jag prövade till och med att kasta mig i badkaret, eller nej, kastade mig gjorde jag inte för det hade nog bara gjort saken värre. Men jag klev ner i badkaret med tända ljus, bubblor, bok, hela kitet! Men nä! Verkningslöst.
Så nu har jag frossa av sömnbristen och sitter och hackar tänder och har mig, och om fyra timmar ska jag befinna mig nere på stan för en lördagsdate med damerna och respektive tillhörande barn. ...Vems briljanta idè var det förresten att träffas klockan 10 en lördagsmorgon?! Garanterat Carro's, hon har försökt ta livet av mig ända sen jag suttade den där Barbie'n i bakhuvudet på henne. Säger vi i varjefall, jag måste ha något att skälla på en sån här morgon, och i det här fallet så får Carro vara boven. O' hör sen.

-D.

2 kommentarer:

  1. ah du, den där jävla barbien...I will never forget!!!! Ses hos Therese, kl 10 ;) <3

    SvaraRadera
  2. Bra! >;) Ringer dig strax innan, vet inte vilken lägenhet det är. ♥

    SvaraRadera