2012-01-18

Skitarg med skallebank.


AJ SOM FAN.
Om ni inte förstår texten med stora, röda bokstäver så betyder det att jag har ont. Man kan ju aldrig riktigt veta med hur vissa människor är funtade, men det är ju ett annat ämne till en annan gång. Alltså, jag har då årets värsta huvudvärk hittills. Det kanske inte låter så illa med tanke på att det fortfarande är Januari, men jag vågar nog säga att det faktiskt är årens värsta huvudvärk. Kul. Det slog till direkt när jag vaknade som ett fallande betongblock rakt i pannan, yrslig och trött klampade jag upp med mord i blick. Detta kan alltså omöjligt bli en bra dag, det har jag redan bestämt. Och just därför det här det enda som får spelas i högtalarna idag; en sån här dag förtjänar inget annat.


-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar