2012-01-25

Må himlen vara gjord av varma baguetter.


Ursch, vad seg jag är idag.
Var uppe och studsade redan vid 5-tiden imorse, igen. Eftersom att det egentligen inte finns något speciellt syfte med att stiga upp vid den tiden så skaffade jag ett, jag kastade in några varma baguetter i ugnen, kokade tè och dukade fram lite pålägg och väckte sonen så att vi fick ha en riktigt mysig frukost tillsammans. Något jag får ångra nu, skapligt trött.

Idag är det ytterligare en sån där händelselös dag, det enda jag har planerat är att tvätta lite och spela några rundor 'Mario Kart' med Dante. Fast det vill han egentligen inte spela när jag är med, igår när vi spelade försökte jag faktiskt låta honom vinna, men han var fortfarande kvar på första varvet när jag var på det tredje, så jag gjorde en u-sväng och körde utav bara helvete åt fel håll. Då börjar han skälla på mig för att jag kör åt fel håll istället. "Skit it då", tänkte jag och drog i mål.
Sen fick jag inte spela mer.

-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar